maandag 27 februari 2017

Happy Celebrations

Hoi hoi,

Vandaag weer een kaartje met de stempelset Happy Celebrations op mijn blog. Dit kaartje ziet er weer heel anders uit doordat ik echt alleen de stempels en de Celebrations Duo Textured Impressions Embossing Folders heb gebruikt. 



De kaartbasis is gemaakt van Thick Whisper White met daarop een mat van Soft Sky. Daarna heb ik de woorden gestempeld met Memento Tuxedo Black op een stukje Whisper White en vervolgens de Happy embossing folder gebruikt. Deze embossing folder debost eigenlijk waardoor je het witte gedeelte in de letters blijft zien. De kleuren inkt die ik heb gebruikt zijn Smokey Slate, Soft Sky en Blushing Bride en het lintje is het Stitched Ribbon in Smokey Slate.

Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vonden. Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen stuur me dan een mailtje naar mystampinworld@gmail.com ik help je graag!

Groetjes,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten