maandag 13 maart 2017

Happy Celebrations


Hoi hoi,

Vandaag een makkelijk en snel kaartje op mijn blog. Soms heb je snel een kaartje nodig en met de Happy Celebrations stempelset en bijbehorende embossingfolder kun je snel een leuk kaartje maken.

Voor dit kaartje heb ik van het Thick Whisper White Cardstock de kaartbasis gemaakt. Hierop heb ik met Memento black inkt het Let's Celebrate your day gestempeld en daarna de Celebrate embossingfolder gebruikt. Vervolgens heb ik met Mint Macaron, Soft Sky en Crumb Cake de driehoekjes en verfstrepen gestempeld. Nog even wat bling toegevoegd door er wat Rhinestones op te plakken en om het af te maken van het witte Solid Baker's Twine een strikje gemaakt.

Wil je deze set bestellen of heb je vragen over de producten van Stampin'Up! stuur dan een mailtje naar mystampinworld@gmail.com. Ik help je graag!

Groetjes,

Esther


Geen opmerkingen:

Een reactie posten