donderdag 2 maart 2017

So in Love



Hoi hoi,

Gisteren waren mijn ouders 43 jaar getrouwd en dit mooie kaartje heb ik voor ze gemaakt. Ik heb hiervoor de So in Love bundel gebruikt. Lekker romantisch.


De kaartbasis is van Sahara Sand Cardstock en hier heb ik een mat op gemaakt van het Falling in Love dsp. Daarna heb ik met de So detailed Thinlis Dies het bloemenpatroon uitgestanst en opgeplakt. Voor deze kaart heb ik het koper embossingpoeder gebruikt voor de bloem. De bloem heb ik op Watercolor paper gezet en daarna met de Aquapainter ingekleurd. Na het inkleuren heb ik hem met de Stitched Shapes Framelits uitgestanst en met Stampin' Dimensionals op het kaartje geplakt. Als laatste heb ik nog een strikje gemaakt met het Very Vanilla 1/4" Ribbon.

Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden en zou het leuk vinden als je een reactie achter laat.

Groetjes,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten