zondag 11 juni 2017

Teamdag Lovely Stampers

Hoi hoi,

Gisteren heb ik een hele gezellige teamdag gehad met de Lovely Stampers (het team van Hélène den Breejen waar ik in zit). Om 10:30 werden wij in Hoog Soeren bij het Aardhuis verwacht. We begonnen de dag met een lekkere kop koffie/thee en een stuk appeltaart met slagroom. 

Na dit heerlijke begin van deze dag stond om 11:30 een prive gids klaar om ons een rondleiding door het prachtige park te geven. Heel erg leuk om te horen hoe het park is ontstaan. Ook wist de gids veel over de natuur en de dieren die in het park voorkomen te vertellen. Na deze wandeling van anderhalf uur had Hélène een heerlijke lunch met luxe sandwiches verzorgd. 

Vervolgens hebben we nog een rondje door het museum gemaakt waarna we naar het centrum van Hoog Soeren zijn gereden om bij Pannenkoekenhuis Berg en Dal op het terras neer te strijken. Daar hebben we heerlijk in het zonnetje gezeten met een drankje. De dag werd afgesloten met een overheerlijke pannenkoek én toetje.



Van mijn teamgenoten heb ik ook nog een cadeautje gekregen. Hélène had voor ons allemaal de Stylized Birthday stempel gekocht en Annemarie heeft het leuke etui helemaal zelf gemaakt. Van Danielle heb ik het schattige potje met hartjes gekregen (de hartjes zijn inmiddels bijna op) en Frederique heeft het leuke zakje gevuld met theezakje gemaakt.


Allemaal nogmaals heel erg bedankt!

Groetjes,
Esther


Geen opmerkingen:

Een reactie posten