woensdag 17 januari 2018

A Little Wild


Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie de traktatie laten zien die ik voor mijn zoontje heb gemaakt met de A Little Wild bundel. Het idee heb ik van een collega demo Robyn Cardon (Klik hier). 

De zakjes heb ik bij de Action gekocht en zijn zakjes om je gemaakte kaarten netjes in te bewaren. Voor de aankleding heb ik een stuk Whisper White cardstock genomen en even breed als het zakje gesneden. Hierop heb ik Luuk zijn naam met het Brushwork Alphabet  en zijn leeftijd met het Labeler Alphabet gestempeld in Basic Gray.


Alle dieren heb ik gestempeld op Shimmery White cardstock en ingekleurd met de Aqua Painters daarna heb ik ze uitgestantst met de bijbehorende Little Loves Framelits. De beer is ingekleurd met Sahara Sand inkt en de kleine bijtjes heb ik met Delightful Dijon ingekleurd. 


Voor het olifantje heb ik Smokey Slate gebruikt en hier heb ik ook nog een bloemmetje op gestempeld.


De leeuw heb ik ook ingekleurd met Delightful Dijon. Deze kleur is inmiddels retired maar er zijn ook mooie andere kleuren geel die je kunt gebruiken. De manen heb ik met Soft Suede ingekleurd.

Luuk was erg blij met zijn traktatie en heeft ze met veel plezier uitgedeeld op de crèche.

Mocht je nog vragen hebben over deze bundel of een bestelling willen plaatsen kun je een mailtje sturen naar mystampinworld@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten