donderdag 25 januari 2018

Happy Celebrations


Hoi,

De kaart die vandaag op mijn blog staat is een CASE (copy & share everything) van Artisan Design team lid Mindy Bingamon. Ik was op zoek naar een kaart voor een man en dat valt soms niet mee. Deze kaart kwam ik op Pinterest tegen en was er meteen weg van. Voor deze kaart is de Happy Celebrations set gebruikt.

De kaartbasis is Whisper White met daarop een mat van Basic Black. Met de Aqua Painter heb ik op aquarelpapier een achtergrond gemaakt in Lemon Lime Twist en vervolgens in dezelfde kleur de rondjes uit de Happy Celebrations set gestempeld. Het woord Happy heb ik met versamark gestempeld en daarna embossingpoeder er over gestrooid en verhit met de heat tool. Deze letters zijn uitgeknipt en met een dimensional opgeplakt. Het bannertje is met memento gestempeld. Nog wat zwarte sequins en hij is klaar.


Ik hoop dat jullie het ook een leuk kaartje vinden en mocht je nog vragen hebben of wil je een bestelling plaatsen kun je mailen naar mystampinworld@gmail.com.

Groetjes,
Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten